fredag 26 augusti 2011

Tid för

...ett till inlägg hörrni...
Att jobba igår gick bra, då jag beställt massa lösgodis tills idag såg jag till att göra förarbetet,, d.v.s att fylla på det som redan fanns och sen slänga det som var hårt/mindre ätbart. Jag fick också besök av kollegan J som kom för att visa upp små kissemissar och mina katters syster.


Dessa tre söta fick hon av Snickarbyxan som hittade dem på en blivande byggnadsarbetsplats. Då var de bara nåra dagar gammal och nu är det runt 10veckor. Underbara.

Här är Oden och Frejas syster som heter Lizzie.








Och så har vi införskaffat en sådan här till Baron,
då han slänger i sig maten...nu tar han det lugnare...

Dem blev felvänd fast jag vänt den rätt men
jag orkar nte fixa med det nu.









Och så här kan man(jag) vakna av att Baron står på natten/morron när han tycker att man(jag) ska vakna.
Han stirrar ut mig, oftast vaknar jag av det..annars lägger han till lite prat också.

Han har i princip aldrig gjort så med husse sin, för han  vet att husse inte reagerar. Typiskt va.

Så nu får vi höras efter helgen, måste fixa det sista innan vi åker iväg.


1 kommentar:

  1. Vad kul med en ny hundblogg att lägga till favoritlistan!
    En sådan där skål skulle nog passa min Nanna - hon är otroligt matglad.

    SvaraRadera