tisdag 16 augusti 2011

Nära nu

Åh, bara två veckor kvar sen far det iväg till Norberg där instruktörsutbildningen ska äga rum. Den hålls på några ställen till men jag valde Norberg just för att jag har släkt i Avesta och kanske kunde passa på att hälsa på där nån gång(rätt dålg på sånt annars, utan anledning). Plus att mamma hängde en del i just Norberg när hon var ung... så bara för det..och för att jag får komma bort...iofs finns inte utbildningen i huvudstaden så jag skulle få åka i vilket fall men ja nu blev det alltså Norberg. Öööh nämnde jag att jag ska till Norberg eller...haah ja så nu när jag fått det ur världen kan jag bara fortsätta med att jag sitter som på nålar.
Jag är så förväntansfull, framför allt för att jag ska ta med mig Foxy och vi ska träna och lära oss tillsammans.

Här är hennes fina svans... usch och fy så hemsk den har sätt ut en gång... jag borde ha dokumenterat skadorna hon gjorde när hon bet sönder sig men just då mådde jag själv så dåligt så jag förmådde mig inte.

 

Här är en trött och gammal Baron också.


Och så blev det till att lata oss i soffan...

 

Nu är det dags för äppelpaj och film.

1 kommentar:

  1. Fint skrivet men det hjälper inte. När jag kom till äppelpaj och film glömde jag allt annat.
    Nu kommer jag inte att orka somna förrän jag får äppelpaj.
    Ulf

    SvaraRadera