torsdag 25 augusti 2011

Sista inlägget...

..innan första helgträffen på utbildningen..i Nooorberg. Åh så spännande som nu alla redan vet att jag tycker.
Just nu håller jag på att packa eller SKA packa, men istället sitter jag och läser lite bloggar så att jag slipper ha så fasligt många inlägg att läsa när jag kommer hem igen på söndagkväll. Baron ligger just nu ute på altan. Han är bara för varm idag, ant. är det för att det är så kvaft i luften, så han ville ligga ute på de svala plattorna. Och det är ju regn i luften så jag får se om jag måste ta in honom snart.



Så här kan det se ut en tråkig regnig dag.



Packandet då, nja jag har väl i mitt huvud en lista på vad som behövs ungefär men har inter kommit längre än så alltså...och då måste jag gå till jobbet vid fyra så vi får se om jag får nåt gjort innan det. Hinner packa klart imorn fm. annars men iofs skönare att ha det gjort nu.



 
Här är iaf en list på vad Foxy ska få ha med sig
  • Mat (såklart)
  • Belöningsgodis (som husse köpte igår, gjort bara på grönsaker)
  • Långkopplet (så att hon kan få lite känsla av att va lös, innan vi lär oss det)
  • Regntäcke (ifall regnet vill vara med oss)
  • Torkhandduk (så hon kan bli torr om regnet visar sig)
  • Leksak (dock har hon ingen favvo då hon inte är den typ av hund som gärna leker med leksaker)
  • Filt (så att hon har nåt att ligga på som påminner henne om hem)
  • Klövjeväskan (får hänga med, ifall vi kommer ha tid med sånt)
Får se om jag glömt nåt, men det borde räcka.

Ser mest bara den dåligt bäddade sängen,
men ryggsäck eller bag? Det är frågan.
Usch och det är bara till Foxy, så jag själv får packa lätt...
Denna gången har jag tur då jag ska få skjuts dit och hem av herrn.
Men de följande gångerna är det ju tänkt att vi ska åka tåg/buss dit så att packa bara det nödvändigaste är något jag måste lära mig. Spännande utmaning bara det. Svårt att välja väska också, tur att herrn är en sån höjdare på att packa.





När jag började skiva inlägget var klockan runt två...
och nu är klockan nästan fyra och jag har hunnit packa en del...och ätit, kan ej jobba på tom mage.
Kanske hinner med en liten uppdatering av detta inlägg senare ikväll  iform av bilder också.
Hinner inte nu då jag faktiskt ska iväg till jobbet...

Ha det gott så länge


1 kommentar:

  1. ha så roligt på träffen. Norberg är ju mina hemtrakter nästan. Väldigt fint där. var ska ni bo någonstans.

    SvaraRadera