tisdag 9 augusti 2011

Shopping på Arken Zoo

Oj oj så skoj nu har jag äntligen införskaffat en klövjeväska till Foxy. Baron har ju redan en men den är för stor på Foxy så jag tycker att det är på tiden att hon får sin egen. Jag tror att det kan bli en bra grej för henne.

Mästerfotograf som jag är.
 Foxy är inte jätteförtjust men vi ska nog vänja oss vid den.

Katten Oden blev förtjust på en gång.
Väskor är konstigt nog alltid bra att ligga på.

Eftersom det är första gången Foxy ska få jobba med klövjeväskan så blev det en liten, vi ska ändå packa lätt nu så att hon mest får känna på hur det är. Imorn när vi har mer tid ska vi antagligen till fysingen igen och då tänkte jag att hon ska få ta sin egen långlina, vatten och kanske nåt annat kul, måste bara se till att lasta jämnt också. Ska bli skoj att se hur hon reagerar. Får inte glömma kameran heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar