söndag 7 augusti 2011

Baron piggelin

Regnigt som det är måste vi ju trots allt ut i vilket fall. Morgonpromenaden blev rätt kort då jag glömde sätta på deras regntäcken så dagspromenaden blev desto längre. Baron höll tempot bättre än vad både Foxy och jag gjorde. Det var så kul att se. Idag var han verkligen sitt gamla sprudlande jag. Vet inte var energin kom ifrån, men han mådde bra när han fick leda oss. Då jag kände att han ville öka lite mer än oss andra fick han gå lös. Träffade bara på två hundar på hela tiden och då kopplade jag honom men släppte honom igen efter en liten bit. Han ägde allt och alla idag. Härligt att se 8D

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att du lämnade en kommentar i min blogg så jag hittade till din blogg. Alltid kul att hitta till nya bloggar. Ser fram i mot att läsa om din utbildning har själv också gått i tankarna att utbilda mig till instruktör men det kommer alltid nått i vägen.

    Förstår att du inte åkte till tävlingen idag för att kolla. Vädret var inte kul varken för hundar eller folk men som sagt det gick ju tydligen ändå :) vilket gjorde mig väldigt glad då förhoppningarna inte var så stora.

    SvaraRadera