tisdag 2 augusti 2011

Oh deer

Idag har jag och Foxy tagit en promenad i skogen.
Om det inte vore för alla fästingar så skulle jag trivas utmärkt, men jag har lite svårt att slappna av när jag vet att det kryllar av dem i skogen. Plockade bort två stycken som gick på hennes ben efter att vi kommit ut på vägen igen. Men vi hade trevligt iaf. Vi fick t.o.m. syn på två rådjur. Dem såg oss först och skuttade lite åt sidan bakom oss. Jag hade mobilkameran framme men det blev ingen vidare bra bild tyvärr. Först såg jag bara den ena, men när jag kollade bak en gång till var de två, dock ser man bara en på bilden...om alls den...


Som sagt, ingen vidare skärpa, skulle jag inte peka ut den skulle ni nog inte ens se den

Foxy upptäckte dem rätt sent faktiskt, och då blev hon inte så uppspelt om jag trodde att hon skulle bli, kanske är för att rådjuren brukar va i vårt område så hon kanske känner igen dem. Hon drar hellre mot harar, de är tydligen mer intressanta.


 

Soligt men ändå rätt svalt i skuggan.

Foxy lyssnade en sista gång efter rådjuren innan vi gick hem

Idag kommer Baron hem!Längtar så tills dess. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar