torsdag 29 september 2011

Tema Hund

Idag ska jag ägna mig åt att plugga hund...dock har jag svårt att komma in i pluggrytmen...kan bero på att herrn är hemma och jag har alltid svårt att koncentrera mig då. Jag och Foxy tog en liten halv skogs promenad halv elljusspår promenad. Jag hade med mig klickern och godis. Jag tänkte att vi kör enkelt och bara klickar för godis.... sen provade jag på att klicka för att hon skulle sitta. Det verkar fungera hyfsat..men jag tror jag måste stanna på steg 1 ett tag till...som sagt...det tar lite tid att klicka in oss...jag tror jag är för ivrig.


Det susar i säven







 Nyss fick vi hem två värmefläktar...då vi bor i en svinkall lägenhetoch vi har elelement där värmen kryper ut genom väggen istället för att värma upp innuti...är vi tvungna att test nåt nytt. Dock får vi se hur dyrt det blir...men o andra sidan får vi redan en svindyr elräkning på höst, vinter, vår och fryser fortfarande skiten ur oss...så värt ett försök med dess två iaf. Dem kan vi ju placera cart vi vill...alltså så långt ifrån ytterväggar och fönster som möjligt.





Så här ser den ut på plats



Här är Foxy med tratt...jobbigt nog så har hon börjat klia sig lite igen, t.o.m kliat bort lite päls så nu har jag börjat smörja in henne med hot spot foam igen och hoppas p ådet bästa. Jag tror det är för att hon inte har sin biabädd...som vi ska köpa i helgen(jag hoppas på en sån enkelt lösning iaf).



Oden myser gärna med Foxy medan Freja gärna tittar ut








Synd att jag börjar jobba klockan fem. 8/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar