lördag 10 september 2011

It's overload

Igårkväll ägnade jag mig åt att skriva ännu en bokrecension..den här gången på "Hundens språk och flockliv" som jag skrivit om tidigare här på bloggen. Då herrn ville gå och lägga sig efter filmen vi såg, kände jag att jag inte var riktigt med på banan, var inte redo att sova ännu då jag är ledig idag. Men samtidigt visste jag inte alls vad jag skulle göra istället... så tillsist tänkte jag nåt i stil med " va fan" och började skriva.

Fast sen när jag väl skulle sova runt ett tiden var det ytterst svårt att somna. Det snurrade runt en massa hund i huvudet på mig. Allt jag måste göra och vad jag och Foxy måste träna på m.m. Jag sov lite, vaknade, sov lite, vaknade ...ojoj inte lätt....det om något är överbelastning. Eller iaf på väg att bli 8D

Idag är det plugg och bakning som gäller. När vi va hos min faster för att hämta grejerna fick vi även med oss lite äpplen därifrån. Så jag har gjort en äppelkaka, och hoppas på att den blir godkänd senare när den ska smakas.

Jag och Foxytösen ska ta en längre promenad idag för oss själva när jag är ledig så här. Då tar jag med godiset och så får vi se hur det går med kontaktövningarna....

Måste tillägga att när jag såg "Water for Elephans" härom dagen på jobbet så tänkte jag direkt på den stakars elefanten som först blir stucken med nån vass grej för att gå framåt och göra konster(en cirkuselefant) och då tänkte jag att wow här borde de ha kunnat lära med shejping och positiv förstärking....om filmen nu inte hade utspelat sig på typ 30talet vill säga...heehe...men man får ju hoppas att det var så det gick till på riktigt när den skulle lära sig in för filminspelningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar