lördag 15 oktober 2011

Lördagkväll

Vilket innebär att både jag och Foxy jobbar...dock är det vissa som inte förstår innebörden med att jobba...

Skönt som är har vi bara jobbat halvdag idag..så jag har hunnit med en härlig promenad i skogen med tösen min. Hon har ju börjat fälla som skivet...så fort man dammsugit bort all päls från golv mattor och soffor...vipps så finns där ny igen.

Det måste bli till att ta tag i allt som har med plugget att göra..spec. det där praktiska...uh jag vet inte alls hur jag ska få ihop det. Det blir många praktikhundar att leta efter...har redan fått tag på några men bläsch vad jag inte tycker om att ta tag i saker...vilket är rätt dåligt för min egen del.

Så vill jag även se till så att jag kan fortsätta plugga hund nästa år... hundpsykolog och friskvårdsinstruktör, dock måste jag ta lån för att fixa detta så det tåls att tänka på. MEN JAG VILL!

Här har ni dagens fråga...

Finns det mer päls att fälla tror ni???....









Trevlig kväll 8D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar