onsdag 5 oktober 2011

Avbrott i tillvaron

...på jobbet. Kan hända att jag jobba ri en butik..kan också hända att vissa dagar suger att jobba i just denna butik då kunderna lyser med sin frånvaro.

Kan hända att jag inte borde blogga på jobbtid, kan också hända att jag ibland också förtjänar en mental rast från jobbet, då vi inte får gå ifrån butiken för att vi jobbar själva.

Dock har jag gjort mina sedvanliga uppgifter som skall göras på onsadagar...
Jag har tecknade Törnrosa på i Dvdn och legends of hardrock(radio) på radion, inte alls motsägande.

I helgen fick jag nästan klart alla sjukdomsuppgifter, väntar bara på kompletering från min vet. på några frågor som jag inte hittade själv. Sen är det bara att maila in alla 5 sjukdomarna och bocka av. Hoppas att det inte dröjer för länge. Nu ska jag ta tag i raskunskapen också. Lite mer att skriva om där...

Plus den STORA examensfrågan...uh..har en tanke men vet inte om den är genomförbar. Så jag får nog tänka till lite extra. Kom gärna med tips vad jagkan tänkas skriva en hel uppsats om. Enda haken, ska handla om hund. Vill inte skriva om nåt som redan skrivits om tusen gånger. *ångest*

Foxy är inte med mig på jobbet idag, hon har fått ledigt denna vecka. 8D

Åter till jobbet.
Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar